Welke vlag wordt de nieuwe vlag van SGV?

In de poll aan de zijkant van de site kun je stemmen op de vlag je het mooist vindt en het best bij SGV vindt passen. Wat is de vlag die je graag in ons nieuwe clubhuis zou zien? Je krijgt de mogelijkheid 1 keer te stemmen; we rekenen op jullie integriteit. De linker is vlag 1, de middelste vlag 2 en de rechter vlag drie. Kies de mooiste uit en stem!

Schrijf bij reacties waarom jij een bepaalde vlag de mooiste vindt en waarom anderen ook op die vlag moeten stemmen! Win stemmen voor jouw favoriete vlag!

8 reacties

1. naomi

Jullie hebben gelijk dat het jaartal niet juist is. Het plan was namelijk om 2011 te gebruiken als jaartal op te vlag om aan te geven wanneer het nieuwe clubhuis in gebruik wordt genomen. Maar omdat het dan net lijkt of dat ook de einddatum is van SGV, wordt alleen het jaar van oprichting vermeld. En uiteraard is dit 1947. Inmiddels is dit doorgegeven aan de ontwerper en het wordt veranderd. Voor nu is het daar even doorheen kijken….

2. David midweek

vlag 3 word het voor mij zowiezo niet ik vind niks van dat ontwerp.

mijn artistieke hart zegt vlag 2 maar vlag 1 is toch iets netter en zakelijker.
    moeilijk moelijk moeilijk.

en nog proficiat aan het beste 3de team van gelderland sgv3

3. Naomi

Ik stem op vlag 1. Het is een strak model en ik denk dat als er wind op staat, vlag 1 het mooist wappert ;). Daarnaast is het natuurlijk niet zeker of we voor eeuwig in shirts blijven spelen met de opdruk zoals die nu is, en mochten we iets anders krijgen, slaat het kartelrandje misschien nergens meer op…. Dus vlag 1 voor mij!

4. Robin

Ik stem voor vlag 1 die ziet er het mooiste uit, vlag drie doet me vooral denken aan animo door die strepen!!

5. Debbie

ik stem op vlag 1
    omdat het het beste bij sgv past.
    en ik vind blauw een mooie kleur bij sgv ookal zit het er al in.