Alles over onze commissies en wie er in zitten!

Hier kun je alle contactinformatie vinden over onze commissies:

Website

Onze website komt niet magisch uit de lucht vallen en moet ook steeds onderhouden worden. Heb je vragen over de website of opmerking/verbetering, geef ze gerust door!

E-mailadreswebmaster@sgvkorfbal.nl
LidErik Versteeg
LidTerry van der Griend
LidKarin Moraal
LidAndré van der Put

Sponsorcommissie

Wist je dat onze vereniging regelmatig een nieuwsbrief verstuurd via de mail, waarin alle actuele dingen van de afgelopen en komende tijd vermeld staan? Mocht je deze nog niet krijgen, meld je dan aan!

E-mailadressponsor@sgvkorfbal.nl
LidCharlotte Reijnders – Steenis
LidEsmée Wiersma

E-mailadresredactie@sgvkorfbal.nl
LidKarin Moraal

Schoolkorfbal

Elk jaar organiseren wij voor de basisscholen in onze regio een schoolkorfbaltoernooi. Dit wordt gedaan om zoveel mogelijk kinderen kennis te laten maken met onze fantastische sport.

E-mailadresschoolkorfbal@sgvkorfbal.nl
LidHenny Littouw
LidVacature

Activiteiten

De activiteitencommissie, de club die achter de activiteiten/feesten voor de oudere en de jongere jeugd zit. Door het jaar heen worden er verschillende activiteiten georganiseerd.

E-mailadresjoc@sgvkorfbal.nl, sac@sgvkorfbal.nl
LidThom Bouman
LidEsmée Wiersma
LidTamara van Leur
LidMathijs Hoogmoed
LidGijs Rohof

Familiedag

Hemelvaartsdag is de dag die bij ons centraal staat voor het familiedagtoernooi. Een toernooi waarin teams van korfballers en niet-korfballers de hele dag wedstrijden tegen elkaar spelen. Die uiteindelijk beslist wordt in een spannende finale.

E-mailadresfamiliedag@sgvkorfbal.nl
LidEmmie Bouman
LidDaphne Vermeulen
LidJohannes Ton
LidNisette van Leur
LidMarita Agema

Kampcommissie

Bij SGV organiseren we elk jaar een kamp voor onze leden, een weekend vol spelletjes, spanning en sensatie!

E-mailadreskampcommissie@sgvkorfbal.nl
LidEls Brochard