SGV toch blij met een punt

SLEEUWIJK – Tegen het één keer eerder ontmoette SKV uit Sleeuwijk spelen de korfballers van SGV een redelijke wedstrijd. ‘Het ontbrak een klein beetje aan de scherpte, anders hadden we alle punten meegenomen. Toch ben ik blij met deze ene punt.’ aldus coach André Pasman. De Culemborgers spelen gelijk met 8 tegen 8.

Al in de eerste minuut wordt SGV verrast met een zuiver openingsschot van SKV. Het staat meteen 1-0. Maar algauw scoort Martijn Verheij van afstand en benut Naomi Persoon het inspringen van haar tegenstander door een omdraaibal te scoren. Nadat de bezoekers opnieuw de voorsprong opzoeken; 3-2, scoren Michiel de Meij, opnieuw Persoon en Simone Wijkmans. Helaas voor de SGV’ ers volgen de SKV’ ers hun voorbeeld en scoren ook driemaal achter elkaar. Het rustsignaal klinkt bij een stand van 6-5.

Na de rust volgt Timon Mertens het voorbeeld van de thuisploeg: hij scoort met een zuiver openingsschot de gelijkmaker. En dat is de trend voor de rest van de wedstrijd. De stand blijft gelijk. Eén tegendoelpunt wordt goedgemaakt door Verheij, de volgende door opnieuw Mertens. Als in de laatste minuut SKV nog eenmaal aanzet, wordt het nog even spannend. Zouden ze toch zonder punten naar huis gaan? Gelukkig voor de bezoekers blokt SGV de laatste kans en blijft de stand 8-8.

2 reacties

1. ryanne

goede morgen scv-ers

Het is een tijd geleden,maar ik kom zaterdag wel weer even kijken.Moet eerlijk zeggen dat ik het nu nog niet zo mis,maar misschien wel als ik kom kijken.Tot zaterdag vrienden

gr ryanne

2. Martijn

Maar goed dat je weer eens komt.
    Want als je de naam van onze vereniging al vergeten bent 🙂
    Tot straks,
    Martijn