Beatrixschool en ONS Roma winnaars schoolkorfbaltoernooi

ONS ROMAHet vierde SGV schoolkorfbal toernooi is afgelopen woensdagmiddag succesvol verlopen. Op 8 velden werd door zo’n 30 teams van 11 verschillende Culemborgse basisscholen fel maar sportief gestreden voor de winst. De spelers hoefden zich niet te vervelen want er werden in totaal maar liefst 81 wedstrijden gespeeld.

Bij de groepen vijf werd de Palster tweede en Oranje Nassauschool lokatie Roma eerste. Bij de groepen zes werd de Oranje Nassauschool lokatie Roma tweede en de Beatrixschool eerste. De Beatrixschool groep 6 mocht dit jaar als beste team ook de wisselbeker mee naar school nemen.

Voor veel kinderen was dit een eerste kennismaking met de korfbalsport. Gezien het enthousiasme lijkt het erop dat het niet bij deze ene kennismaking blijft. De komende vier weken kunnen ze op de woensdagavond gratis komen trainen bij SGV om te kijken of volgend seizoen ook mee willen doen in verenigingsverband.

Meer foto’s vind je op onze Flickr-site