SGV E1 opnieuw kampioen

vanuit de Culemborgse Courant

CULEMBORG – De E1 van de korfbalvereniging SGV wist in het buitenseizoen voor de eerste keer de eerste plaats te bereiken, maar moesten hem toen delen met een ander team. Maar in het binnenseizoen waren ze onverslaanbaar.

Koen, Britt, Tess, Rosalie, Debby en Judith in de leeftijd van 8 t/m 10 jaar, hebben dit bereikt door wekelijks hard te trainen en door de goede coaching van Johannes en Tamara.

Ze moeten volgende week nog wel een wedstrijd spelen, maar voor de einduitslag maakt het niets meer uit. Ze hebben 11 wedstrijden gewonnen en 145 keer gescoord. Dat is gemiddeld 13 keer per wedstrijd en maar 26 doelpunten tegen.