SGV C1 verslaat aartsrivaal Animo C3

Binnen een maandtijd twee keer tegen aartsrivaal Animo is natuurlijk best spannend. Sommige kinderen kennen elkaar van school of van vorige keren tegen Animo.

Na eerst thuis gespeeld te hebben tegen Animo C3 aan begin van de competitie en deze te hebben gewonnen met 5-4, Daan scoorde in de laatste seconde de winnende, stond zaterdag 1 december de return op het programma.

Een wedstrijd die laat in de namiddag gespeeld werd en dat was in het begin van de wedstrijd duidelijk te zien. Binnen enkele minuten stond SGV met 2 – 0 achter. Nadat er door de coach wat aanwijzingen gegeven was werd men wakker en ging men korfballen.

Dit resteerde in enkele doelpunten voor de rust, men ging dus de rust in met een 3-2 voorsprong. Nadat de coach enkele tips had doorgeven floot de scheidsrechter voor het begin van de tweede helft.

Nadat men in eerste instantie de bal verkeerd toespeelde naar elkaar kwam deze al snel weer terug en werd er gelijk gescoord, 2-4.

Hierna ging het spel op en neer, zo kregen beide partijen vele kansen om te scoren. SGV deed dit iets beter dan Animo.

Er werd in totaal nog 6 keer gescoord, door beide partijen 3 keer wat dus een eind stand op het bord bracht van 5-7 in het voordeel van SGV.

Een gejuich ging op na het laatste fluitsignaal, zowel door de kinderen als het meegereisde publiek.

Doelpunten werden gescoord door Daan(2x), Lizzy(1x),Brigitte(1x), Kevin (1x) en Vera (2x). Dennis en Vera bedankt voor het invallen en alle supporters bedankt voor jullie steun.

Sportgroeten,
Vervangend coach Henny