Wedstrijd D2 gewonnen

Zaterdag 10 november was het weer zover. We moesten tegen SKF D6 en moesten thuis spelen. De uitslag was mooi dus als u meer wilt lezen, lees dan verder zou ik zeggen.

Het eerste doelpunt was voor de tegenpartij die maakten het 0-1. Maar na nog geen  minuut hadden wij een doelpunt gemaakt. Koen had hem gemaakt en uiteindelijk had hij ze allemaal gemaakt. Mijn mening is dat iedereen zijn best had gedaan en iedereen deed  het goed. En de eindstand was 5-1 geworden dus mooi wat doelpuntjes gemaakt.

Hopelijk word het de volgende keer ook  een mooie wedstrijd met veel kansen en veel doelpunten. En laten we zeggen dat de aankomende wedstrijden voor het grootste deel mooi worden.

Ik wens alle teams die wedstrijden moeten spelen veel plezier en geluk en ik hoop voor jullie dat het ook een mooie wedstrijd wordt en veel doelpunten.

Daan Dersjant