SGV 1 – KCD 1

Afgelopen zaterdag stond de laatste thuiswedstrijd voor SGV op het programma tegen KCD uit Doorn. Wilde SGV de theoretische titelkans nog in stand houden, moest er minimaal gewonnen worden. Het begin was voor KCD dat 2-0 voor kwam, maar verder dan dat liet SGV het niet komen en de wedstrijd ging gelijkop tot aan de rust. Vlak voor rust wist SGV zelfs de eerste voorsprong te pakken: 7-6. Na rust bleef het nog enige tijd gelijk opgaan, maar daarna wist SGV uit te lopen naar een voorsprong van 3 doelpunten: 12-9. Maar helaas stokte de doelpunten productie op dat moment en wisten de gasten langzaam maar zeker terug te komen en zelfs een voorsprong van 2 doelpunten te pakken. SGV wist deze achterstand niet opnieuw om te buigen en de wedstrijd eindigde in een 13-15 nederlaag. Hierdoor kan SGV volgende week alleen nog de vierde plek zeker stellen, maar kan het helaas niet meer een plekje stijgen. De doelpuntenmakers waren: Leon van Elteren (3), Frits Visser (2), Erik Versteeg (2), Madelon Gerritsen (2), Daphne Vermeulen (2) Mattanja Stuut en Esther Mertens.