OEC 1 – SGV 1

Afgelopen zaterdag stond alweer de laatste competitiewedstrijd van het seizoen op het programma. Dit was de uitwedstrijd tegen OEC uit Helmond. Sinds de zaal hadden zij alle wedstrijden nog gewonnen en dus stond er een zware opgave te wachten om punten mee naar huis te nemen. In de openingsfase was de wedstrijd in evenwicht en scoorden beide ploegen om en om, maar al vrij snel ging OEC meer kansen benutten. SGV ging daardoor met een 12-7 achterstand de rust in. Na de rust werden beide ploegen wat onzorgvuldiger, maar OEC bleef de voorsprong wel steeds wat uitbreiden. Vlak voor tijd vond de publiekswissel voor Mattanja nog plaats die ons helaas na dit seizoen gaat verlaten. Haar laatste wedstrijd is helaas in een 22-13 nederlaag geëindigd, maar met 3 doelpunten had zij een mooi aandeel in de doelpunten productie van onze kant. De andere doelpunten werden gemaakt door Frits Visser (4), Madelon Gerritsen (2), Timon Mertens (2), Manon Matena en Daphne Vermeulen.