Hebbes 1 – SGV 1

Afgelopen zaterdag speelde SGV in Utrecht tegen Hebbes, de studentenvereniging uit Utrecht. Thuis had SGV met 2 doelpunten verschil gewonnen, maar in de beginfase van de wedstrijd leek het er niet op dat dit weer zou gebeuren. De gastheren gingen goed van start en hadden redelijk vroeg in de wedstrijd een 4-1 voorsprong te pakken. SGV wist zich gelukkig te herpakken en kwam langzaamaan dichterbij en in de laatste minuut voor rust werd de 7-7 gescoord. Na de rust begon SGV goed en kwam gelijk op een voorsprong die meteen beantwoord werd door Hebbes. SGV scoorde de 9-8 en kort daarna werd de wedstrijd kort stil gelegd vanwege onweer. Hebbes had meer moeite met deze onderbreking dan de Culemborgers, die in de resterende 20 minuten uitliepen naar een ruime en verdiende 13-8 overwinning. De doelpunten werden gemaakt door Leon van Elteren (5), Madelon Gerritsen (2), Timon Mertens (2), Manon Matena, Daphne Vermeulen, Frits Visser en Els Brochard.