Nieuwe clubhuis-poll

Naar aanleiding van mondelinge en schriftelijke reacties op de poll voor de naam van het nieuwe clubhuis, heeft het bestuur de namen heroverwogen. De argumenten om de naam “t Uitlopertje’ (32 stemmen) te veranderen in De Uitloper en ‘Sports Laetificat’ (34 stemmen) in ‘Nobis Laetificat’ wogen zwaar genoeg om de poll te veranderen. Omdat het een zeer close finish zou worden tussen deze twee namen, willen we opnieuw een poll voorleggen waarin gekozen kan worden tussen slechts twee namen.

De Uitloper, wat afgeleid is van het uitlopen van een wedstrijd wat letterlijk gebeurt in het veld, maar figuurlijk na het fluitsignaal. En dat laatste dan in onze eigen kantine.

Nobis Laetificat {noobies letiefiekat} betekent ‘geeft ons vreugde’, wat slaat op de kantine, de grote trots van SGV. De naam voor de nieuwe kantine heeft zo een link met de volledige naam van onze vereniging.

Heb je al een favoriet? Stem dan nu! Succes!