A1 wint oefenwedstrijd

Zaterdagmiddag, bloedheet, team compleet, Marina mee als coach. Zijn dit de  ingrediënten voor de winst?

Een oefenwedstrijd is bedoeld om weer even te wennen na de vakantie. Manon en Els konden niet mee maar Marina kon gelukkig wel coachen. De A1 moest tegen Mia. De wedstrijd begon erg goed, Sander scoorde de openingstreffer. Daarna lieten we er ook een door…. Maar voor de rust wist Axel ook te scoren. De ruststand 1-2 voor SGV.

Na tips en tricks weer scherp uit de startblokken. Axel scoorde een doorloopbal! Helaas kregen we ook weer een doelpunt tegen maar Sander scoorde snel een mooi afstandsschot! Uiteindelijk werd het 3-4 en 3-5 (weet niet meer door wie, sorry!). Het wordt nog even spannend 4-5. Nog 7 minuten te spelen. Ouders draaien de duimen, Marina coacht de longen uit haar lijf en SGV probeert nog te scoren maar ze blijven vooral goed verdedigen! De scheids fluit af. Ja, de eerste wedstrijd heeft de A1 gewonnen!!

IMG_1296 IMG_1291