Bierproeverij

Beste SGV-leden,

De bierproeverij gaat door!

De bierproeverij zal plaatsvinden op vrijdag 16 september, aanvang 20.00 uur in de Uitloper.

Als je je nog niet hebt opgegeven, stuur dan uiterlijk 7 september een mailtje naar sac@sgvkorfbal.nl.
De kosten zullen € 20,- euro bedragen. Graag ontvangen wij dit bedrag uiterlijk 14 september.
Je kunt dit contant betalen aan één van de SAC leden of overmaken naar NL90 INGB 0002 4481 35 t.a.v. WHJ Stellaard.
Na betaling staat de deelname vast!

Mocht je nog vragen hebben over de bierproeverij, stuur dan een mailtje naar bovengenoemd email adres of spreek één van de leden van de senioren activiteiten commissie aan.

Wij hopen natuurlijk op zoveel mogelijk mensen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
De Senioren Activiteiten Commissie,
Daniëlle