Vrijwilligerstaken in app

Komende tijd gaan we de organisatie van vrijwilligerstaken aanpassen. Hiervoor gaan we gebruik maken van de vrijwilligersmodule van Sportlink, zodat het gekoppeld is aan onze ledenadministratie. Met deze module kan o.a. de KNKV wedstrijdzaken app gebruikt worden voor het inschrijven en communicatie.

Controleer dat je de KNKV wedstrijdzaken app gebruikt met het adres dat ook in de ledenadministratie staat. Dit kan door in de app te klikken op de drie streepjes linksboven en kijk of je onder “Persoonlijk” ook “Vrijwilligerstaken” ziet staan. Zie je dit niet staan, probeer om uit te loggen en opnieuw aan te loggen in de app.

Gebruik je de app nog niet? Installeer deze dan snel!

De inzet van vrijwilligers is belangrijk voor SGV. Jaarlijks besteden onze vrijwilligers heel veel uren van hun vrije tijd om alles te doen dat nodig is om het korfballen mogelijk te maken en leuke dingen te organiseren. Veelal zijn dit altijd dezelfde mensen!

Met de inzet van de vrijwilligersmodule verwachten we hier een enorme verbeteringsslag in te maken. Komende tijd gaan we ervaren hoe dit werkt en het systeem gebruiken voor de planning van de bardiensten.

De bardienst die we voor het inschrijven met de app openzetten is die van 2 april (Interwey)en 9 april (Uitloper) a.s. Vanaf dinsdag 21 maart tot en met 28 maart kun je je zelf opgeven via de app. Wil je jezelf opgeven voor een bardienst en het lukt niet, neem contact op met Daphne of Patricia zij kunnen als beheerders je toevoegen.

Voor meer informatie over het installeren van de de app en het inschrijven voor de vrijwilligerstaken kan je de volgende links gebruiken:

Installeren sportlink app

Inschrijven/ruilen vrijwilligerstaken

Iconen die in de app gebruikt worden

Naast de vrijwilligersdiensten zullen ook de activiteiten die we als vereniging organiseren getoond worden in de app.

Heb je vragen of opmerkingen, stuur dan een bericht naar patricia.korfbal@gmail.com