Vakantie-update

De basisscholen in Culemborg hebben inmiddels vakantie en ook de meeste middelbare scholen en hogescholen zijn bezig aan de laatste lootjes. Aan de Sportlaan nummer 1 wordt echter nog hard gewerkt. Gewerkt aan ons nieuwe kunstgrasveld, kleedkamers en de nieuwe accommodatie. Inmiddels liggen er al groene kunstgraszoden waar we volgens seizoen gaan spelen en wordt er druk vergaderd over het hoe en wat van onze nieuwe kantine. Nieuwe informatie over de accommodatie is te vinden onder het tabblad nieuwe accommodatie. Gedurende de vakantie zullen de commissies aan de gang gaan met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen, maar de alleen spelende leden hebben even rust. Toch is er iets wat een ieder tijdens de vakantie nog even kan doen: Koop een baksteen voor het nieuwe clubhuis!

Word vriend van SGV ! Hoe doe je dat? Koop symbolisch een baksteen van het nieuwe clubhuis en lever zo je persoonlijke bijdrage. De kosten voor zo’n baksteen zijn eenmalig €50.-. Wat krijg jij daar voor terug? Jouw naam zal met alle andere vrienden van SGV te lezen zijn op een van de muren in het nieuwe clubhuis. Wie wil dat nou niet? Jaren later kan iedereen nog zien dat jij ook meegeholpen hebt om het clubhuis te realiseren. Dat is dan echt iets om trots op te zijn.

Daarnaast moet er op het nieuwe clubhuis een naam schitteren die een begrip wordt onder SGV’ers en niet-SGV’ers. Een naam die door heel Culemborg bekend mag worden. We hebben al eerder een oproep gedaan en we hebben al verschillende namen mogen ontvangen, maar we willen iedereen nogmaals oproepen om een leuke naam voor onze nieuwe kantine te verzinnen.  Je kunt de naam doorgeven via: nieuweclubhuis@sgvkorfbal.nl

Houd in de gaten wanneer de eerste trainingen, oefenwedstrijden, toernooien, competitiewedstrijden en andere activiteiten  zijn in de zijbalk aan de rechterkant van de site onder ‘Agenda’ en dan zien we een ieder graag na de vakantie weer op ons nieuwe veld.

Fijne vakantie toegewenst!

2 reacties

1. Frits

Ons veld schiet inderdaad goed op. In de week van 22 juli moet het veld gekeurd worden door NOC/NSF.

En even een correctie: Sportlaan 1 is de Interweij. Onze nieuwe locatie krijgt als adres Sportlaan 9.

2. Frits

Even een update over de velden.Het seizoen staat op het punt te beginnen en de velden zijn ook zo goed als af.
    De dug-outs, grondpotten en de hekken moeten komende week worden geplaatst. Dan wordt het veld ook nog wat bewerkt zodat het wat vlakker is.