Trainingsweek schoolkorfbal succesvol verlopen

Schoolkorfbaltoernooi

De trainingsweek voor de basisscholen die deelnemen aan het SGV Schoolkorfbaltoernooi 2016 is succesvol verlopen. Dankzij de inzet van vele vrijwilligers hebben alle kinderen uit de groepen 5 van de deelnemende scholen afgelopen week kennisgemaakt met korfbal. Hopelijk zijn de kinderen zo enthousiast geworden dat ze teams op de been krijgen voor het toernooi. Leuk dat we ook al wat spelende leden van SGV uit groep 5 tegenkwamen!

Toernooi
Op woensdag 6 april vindt als vervolg op de trainingslessen het jaarlijkste SGV Schoolkorfbaltoernooi 2016 plaats. Voor het toernooi wordt er opnieuw een beroep gedaan op SGV’ers die hun steentje willen bijdragen aan de promotie van de korfbalsport in het algemeen en SGV in het bijzonder. We zoeken nog scheidsrechters, mensen voor achter de bar en helpende handjes bij het opbouwen. Kun je komen helpen op deze middag tussen 12:30 uur en 17:00 uur, dan horen we dat graag!

Help mee!
Geef je om te helpen bij deze jubileumeditie van het schoolkorfbaltoernooi (10e keer!) bij de schoolkorfbalcommissie via schoolkorfbal@sgvkorfbal.nl.

1 reactie

1. Friso van der Bijl

Danny, mooie oefening als scheids.
    Natuurlijk voor een ieder die er ook over denkt om scheidsrechter te worden.