Trainingen en oefenwedstrijden

Beste allemaal,

Onlangs hebben jullie allen de uitnodiging voor de ledenvergadering ontvangen.

De ledenvergadering vindt plaats op maandag 9 oktober. Deze avond zal er niet worden getraind.

Tijdens de herfstvakantie zal er op maandag 16 oktober niet worden getraind.

Woensdag 18 oktober gaan de trainingen door. Verzoek aan de trainers om te inventariseren wie er woensdag 18 oktober aanwezig zijn. Mocht door onvoldoende animo te weinig kinderen aanwezig zijn en de training niet doorgaan, dan hoort de TC dit graag.

Ook zijn wij alweer aan de slag met de voorbereidingen voor het zaalseizoen.

Op zaterdag 28 oktober en zaterdag 4 november zullen er oefenwedstrijden worden georganiseerd.

Jullie ontvangen uiteraard nog een mail met een overzicht van tegenstanders, of deze wedstrijden uit of thuis worden gespeeld en natuurlijk hoe laat deze wedstrijden worden gespeeld.

Noteer deze data alvast in je agenda.