Tienen kampioenschap bij Victum/IGCN

Bij de Houtense korfbalvereniging Victum/IGCN vindt op vrijdag 19 juni 2009 het jaarlijkse Actiefotografie.nl Open Tienen kampioenschap plaats.

Het tienen is een schot-competitie, (ook wel prikken of koppelschieten genoemd). Welk 2 tal scoort het meest bij een onderlinge wedstrijd waarbij beurtelings op de korf geschoten wordt. De korven staan op ca. 7 meter afstand van elkaar. Het team wat het vaakst scoort is uiteraard de winnaar.

Het gaat om een open kampioenschap omdat ook spelers van andere verenigingen en geïnteresseerden aan dit toernooi mogen meedoen.

Inschrijven (per 2-tal) voor dit toernooi is eenvoudig. Stuur een mailtje naar Fabian Middelweerd (fabianm@live.nl). Er zijn 2 groepen waarvoor kan worden ingeschreven namelijk voor de lage korf (3 meter) of de hoge korf (3,5 meter). Opgeven kan maximaal tot woensdag 17 juni.

Het adres van het Victum/IGCN sportcomplex (naast zwembad de Wetering) is:
Hefbrug 7
3991 LB   Houten

1 reactie

1. Contijn

mooi !!! maar zaterdag schutteren bij sgv tog 😛 weet iemand btw hoelaat dat is ???????????????????????????????