SGV F1 – Animo F1

Op 12 oktober spelden we onze laatste wedstrijd op het veld. We hadden veel de bal en we schoten ook heel veel op de korf. Maar heel veel ballen gingen mis. Na weer een misser zei Gijs: tjonge jonge jonge jonge weer mis. Bij rust was het 8-0 voor ons.

Kampioenen FDe tweede helft gingen we verder met veel schieten. We wilden zo veel mogelijk doelpunten maken, want de vorige keer hadden we van hun met 11-0 gewonnen en dat moesten er meer worden. De eindstand was 13-0. Ik heb een doelpunt gemaakt en de andere 12 zijn door Sem en Bram gemaakt.

Na de wedstrijd kregen we te horen dat we kampioen waren. Daarom kregen we een snoeptaart, oorkonde en een medaille.

Groetjes Mathijs