SGV D1 bij Dalto – Fortuna

Afgelopen zaterdag is de D1 naar de wedstrijd Dalto – Fortuna in Driebergen geweest. De wedstrijd is door Fortuna met 5 doelpunten verschil gewonnen.  Alle kinderen van de D1 mochten met de mensen van Fortuna het veld op lopen en hun namen werden net als die van de spelers, omgeroepen. In de rust mochten ze hun eigen kwaliteiten laten zien en hebben ze zelf mogen schieten en hebben ze doorloopballen genomen. Na afloop kregen ze van Dalto nog een formulier met foto’s en kon er om handtekeningen worden gevraagd. We gingen ook niet eerder naar huis, of we moesten alle handtekeningen hebben. Maaike heeft zelfs 9 handtekeningen gekregen. Het was een avond om niet meer te vergeten!

Hieronder een paar foto’s van de D1 met hun reserves die we dit zaalseizoen hard nodig hadden.

001-pupillen-bij-dalto-fortuna

027-pupillen-bij-dalto-fortuna