SGV 1 – OJC ’98 1

Afgelopen zaterdag speelde SGV de eerste thuiswedstrijd op het veld na het zaalseizoen. Tijdens de eerste helft van het veldseizoen had SGV alle thuiswedstrijden gewonnen en om de kans op het kampioenschap in leven te houden moest er ook van OJC ’98 uit Berkel-Enschot gewonnen worden. Het begin van SGV was goed en relatief vroeg in de wedstrijd stond er een 3-1 voorsprong op het bord. Hierna wisten we helaas de rest van de eerste helft de korf niet meer te vinden waardoor er met een 6-3 achterstand gerust werd. Na de rust is de achterstand helaas niet meer kleiner geworden dan 3 doelpunten en uiteindelijk werd er zelfs met 6 doelpunten verschil verloren: 13-7. De kans op een kampioenschap is hierdoor helaas zo goed als weg, maar de komende weken zal er gestreden worden voor een zo hoog mogelijke eindpositie. De doelpunten werden gemaakt door: Madelon Gerritsen (2), Manon Matena  (2), Leon van Elteren, Daphne Vermeulen en Timon Mertens.