SGV 1 – Hemur Enge 1

De eerste wedstrijd van het nieuwe jaar speelde SGV thuis tegen Hemur Enge uit Amerongen. Op het veld werd nog ruim van ze gewonnen, maar in deze wedstrijd waren de rollen helaas omgedraaid. SGV kwam in de eerste aanval nog wel direct op een 1-0 voorsprong maar Hemur Enge deed in hun eerste aanval gelijk wat terug. Hierna namen ze gelijk het initiatief en mede door het missen van vele kansen bij SGV, kon Hemur Enge uitlopen naar een 8-4 ruststand. De doelpunten in de eerste helft kwamen van Timon Mertens (2), Erik Versteeg en Christiaan de Sain. Ondanks het slechte spel, was er de hoop dat er met meer inzet in de tweede helft nog punten gehaald konden worden. Echter, Hemur Enge vergrootte hun voorsprong uiteindelijk alleen maar en de wedstrijd eindigde met een 17-7 overwinning voor de Amerongers. De doelpunten voor SGV in de tweede helft werden gemaakt door Daphne Vermeulen, Frits Visser en Christiaan de Sain. Volgende week in de thuiswedstrijd tegen SEV (Z) is SGV er alles aan gelegen om revanche te nemen op het slechte begin van 2017.