Recordopbrengst eerste bakactie

Ondanks de wat verwarrende berichten werd afgelopen zaterdag 1 oktober het startsein gegeven voor de bakactie van SGV, allemaal voor het nieuwe clubhuis. Een aantal ouders kwam spontaan met het aanbod iets lekkers te bakken/kopen om te verkopen voor het clubhuis. En dus pakte een aantal JOC-mensen de draad op en zette een gezellig verkoopkraampje neer en verkocht allerlei lekkere dingen, waaronder diverse cup cakes (met hele leuke SGV-kenmerken), speculaas, wafels, soesjes, boterkoek, popcorn en diverse lekkere snoepjes. Ook waren er meerdere kinderen bereid te helpen bij de verkoop van de versnaperingen, waaronder Britt en Koen van de E1 en Tobias en Brian van de D2. Heel veel dank daarvoor. Want mede dankzij jullie inzet is er uiteindelijk ruim € 75,– opgehaald; een geweldig resultaat.

Graag willen wij als JOC een vervolg geven aan deze bakactie en binnenkort zullen we dan ook de kinderen en ouders van alle teams benaderen om wat lekkers te maken en te verkopen in het binnenseizoen in de sporthal. Er komen vele zaterdagen aan dat bijna alle teams van SGV thuis spelen en als er dan iedere zaterdag één team wil bakken/verkopen, dan moet het toch lukken om ons steentje bij te dragen voor het prachtige nieuwe clubhuis.