OJC ’98 1 – SGV 1

Nadat de eerste twee wedstrijden succesvol verlopen waren, is de derde wedstrijd van het seizoen in Berkel-Enschot ruim verloren: 23-10. Het ging vooral mis in de eerste helft, waar SGV te gehaast speelde en daardoor veel passingsfouten maakte en verdedigende afspraken werden niet nagekomen. De tegenstander liep daardoor snel uit na een 5-0 voorsprong voordat wij ons eerste doelpunt maakte. Ook na dit doelpunt bleef het spel zeer rommelig wat uiteindelijk resulteerde in een ruststand van 11-3. De doelpunten voor rust werden gemaakt door Leon van Elteren (2) en Christiaan de Sain. Na rust stond het al snel 12-5 en heeft de verdediging OJC lang van doelpunten af kunnen houden. Het aanvalsspel was ook stukken beter en rustiger, maar ondanks een aantal goede aanvallen werden alle kansen helaas gemist. Na een tijdje kwam de tegenstander weer in het ritme en scoorden ze weer regelmatig en ook bij ons gingen er uiteindelijk wat meer kansen in, wat resulteerde in de eindstand van 23-10. De doelpunten in de tweede helft kwamen van Leon van Elteren (3), Timon Mertens (2), Frits Visser en Madelon Gerritsen.