KCD 1 – SGV 1

Waar de thuiswedstrijden dit seizoen allemaal in winst zijn omgezet, heeft SGV de tweede uitwedstrijd van het seizoen helaas opnieuw verloren. Waar de vorige uitwedstrijd ruim werd verloren was KCD uit Doorn ditmaal met 1 doelpunt verschil te sterk: 12-11. Gedurende de eerste helft hadden beide teams moeite om de korf te vinden. Het spel van SGV was niet best en dit zorgde voor veel onrustige aanvallen. KCD had een stuk meer kansen maar gelukkig was in de rust de schade nog enigszins beperkt gehouden: 4-2. De doelpunten van SGV kwamen beide van Erik Versteeg. De tweede helft werd met goede moed begonnen, wetende dat we veel beter konden en de achterstand te overzien was. Het aanvalsspel werd weliswaar wat beter, maar verdedigend werden teveel cadeautjes weggegeven aan KCD. Toch kwamen we terug tot 9-9 en een minuut voor tijd stond het 11-11. Helaas lukte het KCD om in de laatste minuut nog de winnende treffer te maken en zo zijn we met lege handen terug naar Culemborg gegaan. De doelpunten in de tweede helft kwamen van Timon Mertens (3), Christiaan de Sain (2), Daphne Vermeulen, Madelon Gerritsen, Leon van Elteren en Erik Versteeg.