Hemur Enge 1 – SGV 1

Afgelopen zaterdag speelde SGV voor de tweede wedstrijd op rij in Amerongen tegen Hemur Enge. Waar in de zaal ruim werd verloren en de Amerongers kampioen werden, kwam SGV nu als gedeeld koploper op bezoek in Amerongen. De beginfase was echter voor de gastheren, SGV begon namelijk totaal niet scherp en hier profiteerde de tegenstander dankbaar van. Al gauw was het 7-2 in hun voordeel. SGV kwam gelukkig beter in hun spel en kreeg wat meer grip op Hemur Enge. Hierdoor was de schade in de rust beperkt tot een 9-8 achterstand waardoor in de tweede helft nog vanalles mogelijk was. Helaas wisten de Amerongers in de tweede helft de korf net wat makkelijker te vinden dan SGV waardoor ze langzaam maar zeker hun voorsprong uit wisten te breiden. SGV wist niet voor de tweede maal weer terug te komen en de wedstrijd eindigde in 17-13 waardoor Hemur Enge nu alleen bovenaan staat. De doelpunten werden gemaakt door: Leon van Elteren (3), Christiaan de Sain  (3), Madelon Gerritsen (2), Timon Mertens (2), Erik Versteeg (2) en Mattanja Stuut.