Filmavond groot succes!

Vrijdag 8 april jl. vond de filmavond plaats voor de jeugd van SGV. En omdat we nog zonder clubhuis zitten, vond deze plaats in de catacomben van de sporthal. En voor het eerst organiseerde deze JOC een filmavond, dus was het afwachten hoeveel publiek er enthousiast zou zijn. Nou, dat waren er heel veel. Met in totaal ongeveer 35 kinderen keken we naar Dik Trom. En er werd veel gelachen. De filmkeuze was dus prima. In de pauze werd er lekker gesmikkeld van de popcorn, want een film zonder popcorn is geen geslaagde film.

De tweede sessie voor de oudere jeugd werd wat minder bezocht, maar ook dit werd een gezellig samenzijn. Dit initiatief is zeker voor herhaling vatbaar. En hopelijk dan in ons eigen clubhuis, want dankzij de bezoekers van de filmavond werd er weer € 45,– opgehaald voor dit nieuwe clubhuis.