Familiedag

IMG_2539Op 9 mei vond onze jaarlijkse familiedag voor de tweede keer plaats op onze eigen kunstgrasvelden, wat de voorbereidingen voor de familiedagcommissie een stuk aangenamer maakte. In de aanloop naar Hemelvaart hielden de vooruitzichten echter niet bepaald over: er hadden zich wat weinig teams (11) ingeschreven, wat maakte dat het programma flink aangepast moest worden; de EHBO meldde op 8 mei dat er geen vrijwilligers beschikbaar waren en ook het weer leek niet mee te werken. Toch kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde dag. Alle teams hebben minstens zes wedstrijden gespeeld en er zijn geen ongelukken gebeurd. Dus de ook de EHBO, die aanwezig was in de vorm van leden met een EHBO-diploma was gelukkig niet nodig. Daarnaast heeft de zon zich bijna de gehele dag laten zien!

De poulewedstrijden waren leuke wedstrijden waarin de teams aan elkaar gewaagd waren.  Na de poulewedstrijden streden de drie hoogstgeplaatste teams in een driekamp om de wisselbeker. Helaas lukte het de ‘Korfkakkers’ niet om ook in deze laatste twee wedstrijden uit te blinken, waardoor zij als derde eindigden. De beslissing viel in de laatste ronde waarin ‘The Golden Oldies’ wonnen van ‘Bij de handjes’ en zij de wisselbeker en een lekkere taart ontvingen. Ook de nummer twee en drie stonden niet met lege handen en ook zij mochten van een taart gaan genieten.

Na afloop van alle wedstrijden was er in de kantine nog een geheel verzorgd buffet, waar een gezellige groep gebruik van maakte, wat zorgde voor een leuke afsluiting van een geslaagde dag! We bedanken hierbij iedereen die heeft meegeholpen deze dag tot een succes te maken!

Namens de familiedagcommissie,
Eline

3 reacties

1. Naomi