Even voorstellen: Danny van Zanten

Hallo allemaal.

Mijn naam is Danny van Zanten en ik ben 20 jaar oud. Jullie hebben aan het begin van het seizoen al gelezen dat de TC een aantal nieuwe leden heeft en ik ben er daar één van.

Ik ben verantwoordelijk voor de scheidsrechters en ik zal ervoor zorgen dat er altijd iemand is voor de zaaldienst. Ook zal ik dit seizoen een arbitrageavond houden waarbij de senioren en de A1 zijn uitgenodigd. Dit is nodig voor het halen van het spelregelbewijs. Dit zal binnen een aantal jaren verplicht worden voor spelende leden ouder dan 12 jaar. Dus mocht je een vraag hebben over een van deze punten, dan kan je mij altijd aanspreken of mailen via: dannyvz97@live.nl.

Ik ben op mijn 8ste begonnen met korfbal. Tijdens het schoolkorfbaltoernooi kwam ik erachter dat ik korfbal een geweldige sport vond en heb mij toen meteen aangemeld. Sindsdien speel ik bij SGV en sinds de laatste 3 jaar speel ik in het seniorenteam 3. Hiernaast heb ik ook een passie voor fluiten en ben ik dit jaar begonnen aan de opleiding voor KNKV-scheidsrechter waarmee ik hogere wedstrijden kan fluiten.

Ik woon in Culemborg, waar ik samenwoon met mijn ouders en mijn oudere broer. In het dagelijks leven ben ik aan het studeren voor ICT-beheerder en hiernaast doe ik ook verschillende cursussen voor de opleiding IT-manager.

Mijn hobby’s zijn bezig zijn met een computer, korfballen en fluiten.

Hopelijk zien wij elkaar op het veld of in de Uitloper.