Drie nieuwe kampioenen bij schutterstoernooi SGV

CULEMBORG – Wouter Stellaard, Laurens Roorda en Brian van Kessel kunnen zich vanaf vrijdag 11

Schutterstoernooi
boven vlnr: Wouter Stellaard, Christiaan de Sain, Thom Bouman, Daan de Haas, Hugo Zegers. Onder vlnr: Brian van Kessel, Kevin Pol, Laurens Roorda

september ‘Schutterskampioen’ noemen. Op de velden van korfbalvereniging SGV in Culemborg barstte afgelopen vrijdag de jaarlijkse titelstrijd los tijdens het schutterstoernooi voor de jeugdleden van de club.

Na zeven spannende voorrondes, won Stellaard in een zinderende finale op de juniorenkorf van voormalig kampioen Christiaan de Sain. Thom Bouman werd derde. Op de aspirantenkorf werd Daan de Haas op het nippertje verslagen door Roorda en greep Hugo Zegers de derde plaats. Bij de welpenkorf maakte Van Kessel de meeste doelpunten in de titelstrijd tegen Kevin Pol.

Het was een zeer spannende avond, met deelnemers die allemaal zeer aan elkaar gewaagd waren. Volgend jaar zullen de kampioenen het opnieuw tegen elkaar opnemen.

1 reactie