De Grote Clubactie komt er aan: LOTENVERKOPERS voor SGV gezocht!

Hoi !groteclubactie

Vorig jaar heeft SGV zoals al vele jaren ervoor meegedaan met de Grote Clubactie! De opbrengst was vorig jaar heel erg hoog:  er is maar liefst € 1163,47 opgehaald! In 2014 hebben we iets meer dan € 700 opgehaald, dus dit is echt een hele goede prestatie!
Bijna alle jeugleden hebben loten verkocht en ook de senioren hebben flink hun best gedaan. Voor het jeugdlid dat de meeste loten verkocht was er een Bart Smit kadobon te verdienen. Dit was Lotte van Vliet; zij verkocht maar liefst 43 loten! Het was fijn dat er zoveel leden loten hebben verkocht en SGV bedankt jullie heel hartelijk voor jullie bijdrage daaraan.
Doe jij dit jaar ook (weer) mee met het verkopen van loten van de Grote Clubactie voor onze club?  We kunnen hiermee veel geld voor de club verdienen waarmee we heel veel leuke extra’s kunnen doen. Een lot kost € 3,00 en daarvan mag de club €2,40 houden!

bartsmiteNatuurlijk valt er ook voor jou zelf weer wat te verdienen. Degene die de meeste loten voor de club verkoopt, krijgt van ons een cadeaubon van Bart Smit. Dus doe je best zou ik zeggen!

Omdat we niet willen dat je met zoveel geld langs de deuren gaat, dat vinden we niet veilig, werken wij met loten die via de bank met automatische incasso betaald moeten worden. Helaas kunnen er geen loten verkocht worden aan mensen die met contant geld willen betalen!

De loten mogen vanaf zaterdag 1 oktober 2016 verkocht gaan worden. Ga de buren in de straat en familie en kennissen en natuurlijk ook de volwassenen in de club langs en vraag ze of ze loten van je willen kopen. In het boekje staat wat ze kunnen winnen en verder hoe dat precies moet.

Lever de boekjes met loten uiterlijk op zaterdag  5 november 2016 in bij je coach of bij Mieke.

Op donderdag  8 december 2016 vindt de trekking plaats.

Wij wensen je heel veel succes met het verkopen van de loten !

Mieke Jetten en Harry Landzaat