17 april: Lotto Korfbal League

Zaterdag 17 april is het weer zover; de finale van de Lotto Korfbal League! De 2 beste teams uit de A-jeugd en de vier beste Lotto Korfbal League clubs van Nederland zullen deze dag te bewonderen zijn in Ahoy. De Kampioenenparade voor de D- en C-jeugd en het optreden van een artiest zullen voor nog meer entertainment zorgen. Wil jij ook bij het grootste korfbalevenement van het jaar zijn? Er zijn nog enkele kaarten te verkrijgen! Kijk snel op www.korfbaltickets.nl om kaarten te bestellen. Kijk voor meer informatie over dit topevenement op www.knkv.nl/ahoy.

Ga jij 17 april in Ahoy je kunsten vertonen op de middenstip?

Kan jij alles met een bal? Laat jij iedereen versteld staan met jouw tricks? Laat dat dan nu zien en maak kans op een battle tegen voetbalvirtuoos Soufiane Touzani tijdens de rust van de finale van de Lotto Korfbal League!

Wat moet je doen?

Maak een kort filmpje van maximaal 3 minuten waarin jij laat zien wat je kan. Upload dit filmpje op Youtube en stuur de link, samen met je naam, woonplaats, club en leeftijd, naar communicatie@knkv.nl. Insturen kan tot en met 21 maart.

En dan?

Het KNKV kiest uit alle inzendingen de beste filmpjes. Deze filmpjes komen 2 weken lang in een poll op de website te staan, zodat iedereen op zijn of haar favoriet kan stemmen. De maker van het filmpje waarop het meest gestemd wordt, mag op 17 april zijn/haar kunsten vertonen in korfbaltempel Ahoy. Tijdens de rust van de finale van de Lotto Korfbal League mag de winnaar het in een vol Ahoy opnemen tegen Soufiane Touzani. Ben jij een echte balvirtuoos en durf jij de battle tegen Soufiane Touzani aan te gaan? Ga dan naar //www.knkv.nl/Flex/Site/Page.aspx?PageID=16073&Lang=NL voor meer informatie of ga gelijk aan het werk en toon aan iedereen jouw beste trucs!