13 februari: opening nieuwe sporthal Parijsch

Op zaterdag 13 februari zal de nieuwe sporthal in Parijsch geopend gaan worden. Tijdens deze opening is er voor de sportverenigingen de gelegenheid om hun eigen sport te promoten. De A1 en het eerste zijn gevraagd om die dag een demo te geven. Ook heeft SGV een stand in de sporthal tijdens deze dag. En deze moet natuurlijk bemand gaan worden. Henny heeft zich al aangeboden, maar zij kan natuurlijk alle hulp gebruiken! Dus wil je deze dag meehelpen, geef dit dan even door aan Daniëlle of Eline.

3 reacties

1. Contijn

Misschien wel een idee om te melden welke tijden het om gaat? want als ik niet met de D2 of 3 bezig ben wil ik best wel helpen 😉

2. Johannes

Contijn, jij bent dan nog geschorst 😛

Ik zal in ieder geval ook even kijken of ik tegen die tijd kan. Ben zoizo wel benieuwd naar die nieuwe sporthal!