Sponsorloop op zaterdag 2 juni 2012

Zaterdag 2 juni 2012 werd er, terwijl er een zonnetje scheen, rondjes gelopen op het nieuwe kunstgrasveld bij de Uitloper.

Deze rondjes werden gelopen om zo geld bij elkaar te lopen voor een nieuwe prijzenkast voor onze nieuwe kantine. Want wat is een kantine zonder prijzenkast? Behalve jeugdleden waren er ook een aantal senioren die meeliepen voor dit goede doel. Grandioos hoor.

Rond de klok van 10.00 uur stonden de jongste leden van SGV, te weten “de kangoeroes” klaar om hun rondjes te lopen. Deze kinderen hebben 5 minuten lang hun uiterste best gedaan om zoveel mogelijk rondjes te lopen en zo een mooi bedrag op te halen. Om ongeveer 10.30 uur was het de beurt aan de E en D-teams. Helaas was er van de E1 geen enkel kind aanwezig wat we natuurlijk erg jammer vonden.

Daar de D2 nog een competitiewedstrijd moest spelen was op dat tijdstip alleen de D1 vertegenwoordigd. Zelf de coaches van dit team liepen mee! Van dit team liep bijna iedereen mee en met elkaar hebben zij een heel leuk bedrag opgehaald. Tegen 11.15 uur was het de beurt voor de oudere jeugd van SGV. Helaas hebben deze kinderen het toch wel erg aflaten weten. Alleen kinderen van de C1 waren er. Deze kinderen hebben hun rondjes gelopen/gewandeld. Dit team heeft met elkaar ook een aardig bedrag opgehaald.

Toen was het wachten op de terugkomst van de D2. Toen dit team terug was en gehuldigd, hebben twee kinderen van het team hun rondjes gelopen. Knap van jullie dat je na een wedstrijd nog gelopen hebben.

In totaal hebben 19 kinderen en 3 senioren een mooi bedrag van ruim 800,– euro opgehaald. Bedankt hiervoor. Degene die het meeste opgehaald heeft van de kinderen is Ise Verheij van de Kangoeroes. Zij krijgt een presentje.

Nu kunnen we een mooie prijzenkast uit gaan zoeken!