SGV F1 tegen Animo F2

Woensdag 21 november gingen wij een wedstrijd spelen in plaats van trainen, het was tegen Animo uit Geldermalsen. Wij gingen op woensdag spelen want wij konden niet op zaterdag. Het was onze tweede wedstrijd en de tegenstanders waren ook deze keer weer allemaal meisjes. Ik mocht de aanvoerder zijn, en nadat Robin ons had verteld wat we allemaal moesten doen floot de scheidsrechter (Henny) dat we gingen beginnen.

Het ging al beter als de eerste wedstrijd, we konden al beter overspelen en ook al waren we ongeveer even sterk was het Bram die voor ons 1-0 maakten. Tijdens de wedstrijd hielp Henny ons en de tegenstanders door te vertellen waar we op moesten letten en hoe we dat ook anders konden doen.

Het was Animo die daarna  een doelpunt maakten en was het 1-1. Daarna hebben we veel keer aangevallen maar konden geen doelpunten meer maken leek het wel maar gelukkig lukte het de tegenstanders ook niet. Tot een paar minuten voor tijd, Mathijs en ik liepen hard om de tegenstanders af te leiden, Sem gooide snel naar Bram en Bram kon daardoor nog even een doelpunt maken daardoor hebben we gewonnen met 2-1. Ook de strafworpen na de wedstrijd hadden we gewonnen met 5-1 dus dat was ook leuk.

Allemaal de groeten van Gijs.