SGV Bingo

Beste jeugdspelers,

Het is weer tijd voor de jaarlijkse bingo!

Deze super gezellige avond staat gepland op vrijdag 15 april, om 18.30 uur. Rond 20.30 uur is de bingo afgelopen.

Om 18.15 gaan de deuren open en kun je aan de bar je bingokaarten kopen. Deze zullen 5 euro per stuk kosten.  Je kunt dan de hele avond meespelen.
Wil je eerder naar huis? Koop dan een kaart voor 3 euro. Je speelt dan tot de pauze mee.

Er worden diverse rondes gespeeld zodat iedereen de kans heeft om een mooie prijs te winnen. Maar natuurlijk gaat het vooral om de gezelligheid!

Als je het leuk vindt mag je natuurlijk ook je broertje, zusje, vriendje of vriendinnetje mee nemen. En als opa, oma, papa of mama het heel leuk vinden om te bingoën, zijn zij altijd welkom om samen met jou te komen.

Tussendoor wordt er natuurlijk voor drinken en iets lekkers gezorgd.

Jij komt toch zeker ook naar de bingo op vrijdag 15 april in “De Uitloper”!

Lever dan onderstaand strookje in bij je trainer/trainster, één van de JOC leden of stuur een mailtje naar joc@sgvkorfbal.nl.

————————————————————————————————————————————–

BINGO

Ja, ik ……………………………………………….., uit team ………….., kom vrijdag 15 april naar de BINGO!

Ik neem ……… personen mee.

Laat even weten of je komt door dit strookje in te leveren bij je trainer/trainster, één van de JOC leden of stuur een mailtje naar joc@sgvkorfbal.nl