Reminder: Schoonmaak en grote schoonmaak

Beste leden,

Wekelijks wordt er op donderdagavond vanaf een uurtje of 19.00 de Uitloper schoongemaakt.

Dit doen wij al een tijdje met een vaste groep dames. Waar wij natuurlijk enorm blij mee zijn en dankbaar voor zijn.

Echter kunnen wij nog wel wat versterking gebruiken.

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die eens in de 4 à 5 weken willen komen helpen. Het kost je ongeveer een uurtje van je tijd.

Daarnaast willen wij voor de start van het buitenseizoen een grote schoonmaak houden op zaterdag 18 maart vanaf 10.00 uur.

Naast het gebruikelijke poets werk willen wij dan ook de ramen zemen, keukenkastjes soppen etc.

Mocht je denken dit is op mijn lijf geschreven of je wilt mee helpen met de grote schoonmaak, stuur dan een email naar SAC@sgvkorfbal.nl.

Emmie en Daan