Samenstelling nieuwe Technische Commissie

Beste SGV-ers en belanghebbenden,

De zomer is weer bijna voorbij, dus beginnen we weer aan een nieuw korfbaljaar. Aan het eind van vorig seizoen zijn Eline  Verschoor, Berlinda Wammes, Daphne Vermeulen en Johannes Ton gestopt met hun werkzaamheden voor de technische commissie. Via deze weg wil ik ze bedanken voor hun bewezen diensten.

Gelukkig zijn er mensen gevonden die de werkzaamheden op willen pakken. Namelijk Jojanneke van Vuren-Arends, Daniëlle Snoek, Danny van Zanten en ondergetekende. In de loop van het seizoen zal een ieder zichzelf voorstellen en toelichting geven op de taken die hij/zij gaat verrichten.

De TC bestaat sinds juli 2017 dus uit de volgende leden:

*Emmie Bouman                            *Danielle Snoek                              *Jojanneke van Vuren-Arends

*Anthony van Culenborg             *Danny van Santen                        *André Pasman

Jojanneke zal zich als eerste voorstellen. Zij vervult één van de meest zichtbare functies binnen de vereniging, namelijk het wedstrijdsecretariaat van de senioren.

De laatste jaren is de bond elk jaar bezig geweest om zich te verbeteren en de spelregels iets te veranderen. Ook dit jaar zijn er weer een paar wijzigingen, de belangrijkste 2 wijzigingen voor onze vereniging hebben betrekking op onze twee wedstrijdteams. Dit zijn SGV 1 en SGV 2. Vanaf nu mogen bij deze twee teams 8 keer gewisseld worden en mag er ook terug gewisseld worden.

Het veld is met afmeting 40×20 bij ons afgekeurd omdat er geen cirkel en strafworpstip bij de korf liggen op dit veld. Daarom zullen deze twee teams per dit seizoen hun wedstrijden gaan spelen op het vroegere veld met de afmeting 60×30 waar wel een cirkel en strafworpstip liggen bij de korf.

Er lopen al acties om de aanpassingen van het veld door te voeren. Het bestuur is hier zeer nauw bij betrokken.

Ik hoop dat wij als TC kunnen bereiken dat wij er ten allen tijden zijn voor ieder lid van onze mooie vereniging. Dit hopen we te bereiken door open en duidelijk te communiceren.

Maar hiervoor hebben wij jullie ook nodig, want wij zijn 1 vereniging en samen zijn we sterk. Mochten er naar aanleiding van deze brief of naar aanleiding van iets wat binnen de vereniging gebeurt vragen of opmerkingen zijn, dan horen we dat graag. Een ieder van ons kan hiervoor benaderd worden.

Met vriendelijke sport groeten,

André Pasman