Sac zaterdag 22 oktober!

Beste leden,

Na een geslaagde bierproeverij-avond is het nu toch weer tijd om vooruit te kijken naar de volgende vrijdag. Dit zou vrijdag 21 oktober zijn maar de SAC commissie kan helaas niet genoeg man regelen om er te zijn. Daarom hebben we besloten om deze avond niet door te laten gaan. In plaats daarvan is de uitloper aanstaande zaterdag open. De reden hiervoor is dat dan het EK korfbal begint en wij dachten dat het een goed idee is om zaterdag open te zijn zodat we als vereniging kunnen kijken. Zaterdag 22 oktober is iedereen welkom, jong en oud, om te kijken naar de verschillende korfbalwedstrijden, waaronder natuurlijk Nederland. Wij zijn geopend vanaf 14.00 uur en jullie zijn alle van harte welkom om binnen te lopen.

Met vriendelijke groeten,

De SAC commissie