PLUS spaaractie

Spek de clubkas samen met PLUS Giel Smits

Een steuntje in de rug kunnen we na afgelopen seizoen wel gebruiken. Daarom organiseert PLUS Giel Smits van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november een unieke spaaractie: Spaar je club gezond. Klanten kunnen sparen voor sponsorpunten. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je er al één. Hoe meer sponsorpunten jij spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van onze vereniging. Vergeet daarbij niet de sponsorpunten te activeren op plus.nl/sponsorpunten. Help onze club met de sponsorpunten van PLUS.

Wij zijn als vereniging enorm blij dat Plus Giel Smits weer een spaaractie heeft georganiseerd. Graag enthousiasmeren wij jullie dan ook de komende periode de boodschappen te doen bij Plus Giel Smits in Winkelcentrum Parijsch, met als doel de clubkas te spekken. Je kunt je vouchers met punten ook bij ons inleveren zodat wij ze voor je verzilveren en je er geen werk aan hebt.

PLUS Giel Smits stelt in totaal € 30.000,- beschikbaar voor alle deelnemende clubs.

Help onze club met de sponsorpunten van PLUS!