Nieuwe richtlijnen bij SGV voor leden en bezoekers

Nieuwe richtlijnen voor het veldseizoen bij SGV

Dit waren we al gewend:
  • Iedereen van 13 jaar en ouder houdt 1,5 meter afstand van elkaar, behalve tijdens de wedstrijden.
  • Ouderen moeten 1,5 meter afstand tot kinderen houden.

Nieuw is dat we iedereen die bij SGV in de kantine binnenkomt, of op het terras wil zitten, gaan vragen:

• eerst je handen te ontsmetten;
  • een aantal gezondheidsvragen te beantwoorden. Als je gezondheidsklachten hebt moet je naar huis;
  • je contactgegevens achter te laten op een registratieformulier;
  • je aan het eenrichtingsverkeer in de kantine te houden (ook als het niet druk is in de kantine);
  • te pinnen als je iets aan de bar koopt.
We hopen dat iedereen zich aan al deze richtlijnen wil houden, zodat we nog een fijn veldseizoen kunnen hebben.

2 reacties

1. Jan Gerritsen

Graag zou ik gezien hebben dat er in de kantine tijdens wedstrijden en training aangegeven wordt, door middel van vloerstickers of linten, wat de looprichting is. Voor de leden van SGV zou dat misschien wel bekend zijn, maar voor de ontvangende verenigingen niet.
    Ook zal er in de kleedkamers duidelijk moeten worden gemaakt wat de looprichting is en waar je in de kleedkamers mag gaan staan en zitten. Dit is misschien een taak van de gemeente, maar wij huren de kleedkamers en ontvangen onze tegenstanders, dus zijn we daar verantwoordelijk voor.

2. Frits Visser

Hoi Jan,
    Wij zijn met beide punten bezig. En verwachten alles voor zaterdag geregeld te hebben.
    Groet Frits
    Namens het bestuur