Nieuwe corona regels

Beste leden,

Zoals jullie waarschijnlijk al gehoord hebben, zal vanaf aankomende zaterdag de 1.5 meter maatregel losgelaten worden. Dit betekent dat je langs het veld en in de kantine weer gewoon bij elkaar mag staan. Daarentegen is er een andere maatregel bijgekomen, waar wij graag stil bij willen staan.

Om de kantine binnen te mogen, moet je het volgende kunnen aantonen:

1. dat je gevaccineerd bent, of

2. dat je recente negatieve getest bent, of

3. dat je genezen bent van corona

Hierop zal gecontroleerd worden. Als je één van bovenstaande punten niet kan aan tonen, zal je de toegang tot de kantine geweigerd worden.

Zorg er dus voor dat je een coronatoegangsbewijs bij je hebt, digitaal of op papier!

Voor de leden, die vaker de kantine binnenkomen, zal de naam genoteerd worden. Zodat wij weten dat je al gecheckt bent. Deze notities zullen aan het eind van de dag vernietigd worden.

Met deze informatie hopen wij jullie voldoende geïnformeerd te hebben.

Tot aankomende zaterdag.

Met vriendelijke groet,