Korfblad gemist

Wegens omstandigheden heeft de bijdrage aan het Korfblad van het bestuur het Korfblad gemist. Toch willen we jullie de mededelingen van onze voorzitter niet onthouden:

Hallo Allemaal,

Bij het schrijven van dit stukje zit de zaalcompetitie er al weer op en zijn de voorbereidingen voor de veldcompetitie in volle gang.

In de zaal hebben we helaas geen teams met het kampioenschap kunnen feliciteren, maar bij de senioren was het tweede er met de kampioenswedstrijd tegen Synergo wel erg dichtbij. Er werd met 16-13 verloren en door de winst van Telstar zijn ze uiteindelijk nog derde geworden.

Bij de jeugd wisten de D2 en de C1 uiteindelijk beide een tweede plaats te behalen wat toch ook een prima resultaat is.

Ook wil ik jullie melden dat we als bestuur van SGV blij zijn dat onze vereniging in verregaande onderhandeling is met een hoofdsponsor voor de komende drie jaar. De insteek is om de 4 senioren teams in nieuwe shirts te laten spelen, waarvan het eerste en tweede met sponsornaam op de shirts. Hier volgen nog nadere mededelingen over als alles rond is en we het contract zullen gaan ondertekenen.

Natuurlijk zijn we in de “Uitloper” ook rustig verder gegaan en is de afzuiginstallatie inmiddels op het dak geplaatst. Hierdoor hebben we nu de langverwachte horecavergunning binnen. Niet dat je dit aan het bier kunt proeven maar het is wel noodzakelijk deze vergunning te hebben.

Ook zaten we al een tijdje op een geluidsinstallatie te wachten in onze kantine. Nou, ik kan jullie zeggen dat er op dit moment gewerkt wordt om de inmiddels aangeschafte geluidsinstallatie te installeren.

Verder wordt er al stevig nagedacht over het opleuken van het terras zodat als het mooie weer er aankomt we hier ook lekker kunnen gaan zitten of op een andere manier gebruik van kunnen gaan maken. (ieder idee is welkom)

Kortom, iedereen is druk want er staat nogal wat te gebeuren de komende tijd zoals; het Schoolkorfbaltoernooi, de Familiedag, de avondvierdaagse, de afsluit dag, en het jeugdkamp.

Ik wil iedereen dan ook succes wensen met de voorbereidingen voor deze evenementen en we zien elkaar weer op het veld of de “Uitloper”.

Dick Rohof