Hoge opbrengst SGV Grote Clubactie 2015

Hoge opbrengst SGV Grote Clubactie 2015 – Lotte van Vliet (E1) verkoopt de meeste loten

Op 15 december was de feestelijke uitreiking van de cheque met het bedrag dat SGV leden hebben

opgehaald met de verkoop van loten in de Grote Clubactie.

Er is maar liefst € 1163,47 opgehaald!

Vorig jaar hebben we iets meer dan € 700 opgehaald, dus dit is echt een hele goede prestatie!

Bijna alle jeugdleden hebben loten verkocht en ook de senioren hebben flink hun best gedaan. Voor het jeugdlid dat de meeste loten verkocht was er een Bart Smit cadeaubon te verdienen.

Deze bon is gewonnen door: Lotte van Vliet uit de E1; zij verkocht maar liefst 43 loten!

Wij willen alle (jeugd)leden hartelijk bedanken voor hun inzet om dit prachtige bedrag te verdienen en verder natuurlijk alle kopers van de loten!

Wij hopen dat het bestuur van SGV op korte termijn aan iedereen laat weten waaraan deze opbrengst zal worden besteed!

We hopen ook volgend jaar weer op jullie medewerking te kunnen rekenen!

Fijne feestdagen gewenst en een heel goed en sportief 2016!

Hartelijke groet,

Mieke Jetten (recreanten) en Harry Landzaat