Harrie Stellaard

hij komt maar één keer,
morgen dan is het
vandaag al niet meer.
Niet zeuren, geniet van het leven,
het màg, maar doe het vandaag,
want vandaag is de dag.

Ondanks je wilskracht, je liefde voor je gezin en je wens om nog bij ons te blijven, heb je met grote moed en waardigheid de regie in eigen hand genomen.
Wij hebben afscheid moeten nemen van mijn lieve man, onze vader, schoonvader, opa en schoonzoon

Harrie Stellaard

– Hendrikus Johannes –

We zullen je zo vreselijk missen… echtgenoot van Suzanne Stellaard-Unkel

 Utrecht, 2 mei 1952                                           † Culemborg, 10 maart 2016

Suzanne
Wouter
Eline
Maaike
Roos en Dave
Tristan, Iris
Marloes en Kim
Jan en Joke Unkel
Saar
Pip

Rheapad 9  4105 JG Culemborg

De crematieplechtigheid wordt gehouden op woensdag 16 maart om 11.30 uur in de aula van crematorium Den en Rust, Frans Halslaan 27 te Bilthoven.
Na afloop bent u welkom in de koffiekamer van het crematorium voor een samenzijn met de familie.
De familie hoopt uw mooie herinnering(en) aan Harrie op papier te mogen ontvangen.
U kunt deze in de herinneringendoos in de koffiekamer achterlaten.

1 reactie

1. Linda van Zanten

Lieve allemaal, het ondenkbare is gebeurd. Wat kan de wereld oneerlijk zijn. Wat hebben jullie met z’n allen een zware strijd moeten leveren. Harrie zal enorm gemist gaan worden ook aan de zijlijn bij de korfbalwedstrijden. Afgelopen zaterdag hebben we een minuut stilte gehouden. Wat een bijzondere wedstrijd was dit met het dragen van rouwbanden. Zo ontzettend knap dat Wouter en Maaike hebben meegespeeld en Suzanne en Eline er ook waren. Deze wedstrijd was voor jou Harrie met een spannende overwinning. We zullen je nooit vergeten. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Liefs van John, Linda, Kevin en Danny van Zanten.