Grote Clubactie start 24 september

De Grote Clubactie organiseert ieder jaar een landelijke loterij, waarbij 80% van de opbrengst voor onze club is. Daarom doet SGV ieder jaar mee! Vanaf zaterdag 24 september mogen de eerste loten worden verkocht. Dit jaar sparen we voor een nieuwe voetbaltafel.

Hoe kan je loten verkopen? De jeugdleden en seniorenteams ontvangen vanaf zaterdag 17 september verkoopboekjes. Let op: vanaf zaterdag 24 september begint de verkoop. In de verkoopboekjes zet je de gegevens van de lotenkopers. Het geld wordt automatisch afgeschreven en bij de afschrijving ontvangen de kopers hun lotnummer.

Maar het kan nog sneller en makkelijker. Op het verkoopboekje zit een uniek QR-code. Deze QR-code is gekoppeld aan een jeugdlid of team. Als een koper de QR-code scant, komt die gelijk op de persoonlijke online verkooppagina van de verkoper en wordt alles gelijk geregeld.

De persoonlijke online verkooppagina is ook makkelijk te delen via WhatsApp, Social Media en e-mail. Op die manier wordt het verkopen van de loten nog makkelijker!

Laten we met elkaar zoveel mogelijk loten verkopen!

Sportieve groeten,

Els Brochard