Geld verdienen voor SGV via Onzeclubwinkel!

Wil je SGV op een vrij eenvoudige manier sponsoren? Zonder dat het je veel moeite en geld kost?

Dat kan via je internetaankopen!

Hoe doe je dat?

Ga op de site van SGV naar het tabblad ‘Steun SGV!’ In het uitklapschermpje vind je Onze Clubwinkel.

Klik daar op de link en schrijf je in via de Inschrijven-button. Inschrijven kost je niets en verplicht je ook tot niet tot kopen.

Als je ingelogd bent, kun je naar de internetwinkel van je keuze door op het bedrijf te klikken (of door op naam te zoeken). Op de site zie je welke bedrijven met deze actie meedoen. Als je via de Onzeclubwinkel-site bij Bol.com, Hema, Wehkamp, Zalando of 600 andere webwinkels bestelt, krijg je zelf korting en spaar je mee voor de club.

Vind je dat te veel gedoe, laat je e-mailadres dan achter via deze link en dan nodigen wij je uit.

Hoe meer leden via www.onzeclubwinkel.nl hun internetaankopen doen, hoe meer geld we verdienen voor SGV!