Een likje verf!

Voor wie het nog niet opgevallen was in de afgelopen maand. We hebben de website een likje verf gegeven! Zoals ons klusteam voor de uitstraling bij de Uitloper zorgt en die eens in de zoveel tijd de meubels van een likje verf voorziet.

Hebben wij van het website team en daarbij ook nog andere leden van onze mooie vereniging ervoor gezorgd dat de website weer fris en fresh is!

Zo hebben we het menu opnieuw ingericht en de website van een echte hoofdpagina voorzien! In de komende tijd zullen we voor meer vernieuwing zorgen.

Mocht je iets missen of goeie nieuwe ideeën hebben schroom dan niet om ons even een bericht te sturen via: webmaster@sgvkorfbal.nl