Débaldérin 1 – SGV 1

In Wageningen stond afgelopen zaterdag de vierde ontmoeting van het seizoen tegen Débaldérin op het programma. In de eerste 3 wedstrijden had SGV tweemaal met 1 doelpunt verschil gewonnen en een keer gelijkgespeeld, dus op voorhand werd een spannende wedstrijd verwacht. SGV liet alleen al snel merken het deze keer niet zo spannend te willen maken en begon zeer goed aan de wedstrijd. De gehele eerste helft werd rustig gespeeld en er werden goede kansen uitgezocht. Daarnaast werd de tegenstander verdedigend weinig kansen gegund, waardoor er in de rust maar liefst een 11-1 ruststand op de borden stond. Aan het begin van de tweede helft wisten de studenten uit Wageningen tijdelijk ook mee te scoren waardoor halverwege de tweede helft een 15-5 tussenstand te noteren viel. Na deze korte opleving van de tegenstander was het woord echter weer aan SGV en vlak voor tijd wisten we nog de 20 doelpunten te halen, waardoor de scheidsrechter affloot bij een 20-5 eindstand. Een zeer overtuigende  overwinning dus van SGV, dat door de uitslagen in de andere wedstrijden in deze zeer spannende poule qua verliespunten weer gedeeld bovenaan staat. De doelpunten werden gemaakt door: Daphne Vermeulen (5), Madelon Gerritsen (5), Manon Matena (3), Leon van Elteren(2), Erik Versteeg (2), Frits Visser (2) en Timon Mertens.

1 reactie