De Grote Clubactie 2018 komt er weer aan!

Vorig jaar heeft SGV zoals al vele jaren ervoor meegedaan met de Grote Clubactie! De opbrengst was vorig jaar heel erg hoog: er is maar liefst € 1153,50 opgehaald, dat is echt een hele goede prestatie!

Bijna alle jeugdleden hebben met behulp van boekjes loten verkocht en ook de senioren hebben flink hun best gedaan met de verkoop van losse loten. Voor het jeugdlid dat de meeste loten verkocht was er een Bart Smit kadobon te verdienen. In 2017 waren er maar liefst twee winnaars: Tess en Mart; zij verkochten beiden maar liefst 58 loten! Het was fijn dat er zoveel leden loten hebben verkocht en SGV bedankt jullie heel hartelijk voor jullie bijdrage daaraan.

Doe jij dit jaar ook (weer) mee met het verkopen van loten van de Grote Clubactie voor onze club?

We kunnen hiermee veel geld voor de club verdienen waarmee we heel veel leuke extra’s kunnen doen. Een lot kost € 3,00 en daarvan mag de club € 2,40 houden!

Natuurlijk valt er ook voor jou zelf weer wat te verdienen. Degene die de meeste loten voor de club verkoopt, krijgt van ons een cadeaubon van Bart Smit.

Op woensdag 12 september 2018 worden de boekjes door de trainers/coaches aan de jeugdleden uitgedeeld.

De loten mogen vanaf zaterdag 15 september 2018 verkocht gaan worden (via incasso, dus geen contante verkoop). Ga de buren in de straat en familie en kennissen en natuurlijk ook de volwassenen in de club langs en vraag ze of ze loten van je willen kopen. In het boekje staat wat ze kunnen winnen en verder hoe dat precies moet.

Lever de boekjes met loten uiterlijk op zaterdag 13 oktober 2018 in bij je coach of bij Mieke.

Op woensdag 12 december 2018 vindt de trekking plaats en op donderdag 13 december 2018 wordt de uitslag bekend gemaakt.

Wij wensen je heel veel succes met het verkopen van de loten!

Mieke Jetten (mieke.jetten@telfortglasvezel.nl ) en Harry Landzaat
06-25264284                                                             0345-532502
Postmastraat 1, 4105 DW Culemborg